مشاوره مراسم

تالار مجلل قصر آریو

تالار خوب غرب تهران کجاست

منطقه غرب تهران بورس باغ تالارها و تالارهای مجلل و تشریفات مراسم عروسی است. این قسمت از شهر در گذشته ای نه چندان دور باغ های سرسبز و درختان بیشماری را در خود جای داده بود، کم کم با رشد و توسعه شهر تهران این قسمت از شهر اگرچه دارای تراکم جمعیتی بالایی است، اما از پتانسیل سرسبزی و باغ های موجود استفاده کرده و تبدیل به بورس باغ تالارهای مجلل تهران شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی تالار خوب غرب تهران بپردازیم. با ما همراه باشید.

تالار خوب غرب تهران چه ویژگی هایی دارد

شاید اولین و مهمترین فاکتور در انتخاب یک تالار خوب هزینه های آن است. بودجه ای که برای یک تالار پذیرایی در نظر میگیرید به شما امکان میدهد که یک انتخاب مناسب داشته باشید. هزینه هایی که برای تامین بودجه انتخاب تالار باید در نظر داشته باشید به این شرح است

مهمترین مزیت تالار خوب غرب تهران

  • هزینه ورودی : معمولا یک مقدار معین است که ربطی به تعداد میهمانان ندارد و در هر صورت باید پرداخت شود.
  • هزینه پذیرایی : شامل هزینه های شام، میوه، شیرینی و … میشود که بستگی مستقیم به تعداد میهمانان و منویی که انتخاب میکنید دارد.
  • هزینه گروه موسیقی : معمولا همه تالارها گروه موسیقی مخصوص خود را دارند و برای استفاده از آن باید هزینه جداگانه ای پرداخت شود.
  • هزینه تزئینات، آتش بازی، گل آرایی و امثال آن که معمولا با توجه به انتخاب های شما صورت میگیرد و در صورت عدم انتخاب هزینه آن نیز از بودجه حذف میشود.

دکوراسیون و نمای داخلی تالار

داشتن یک دکوراسیون داخلی شیک و مجلل یکی از محسنات تالارهای عروسی است. نورپردازی های جذاب، صندلی های شیک، ظروف لوکس تالار پذیرایی ، جایگاه عروس و داماد زیبا و چشم نواز، پرده ها و رومیزی های مد روز و مرغوب از جمله مواردی است که برای انتخاب یک تالار خوب باید در نظر بگیرید.

پذیرایی و غذا

پیشنهاد ما این است که حتما قبل از عقد قرارداد غذای تالار را تست کنید. این بخش از مقدمات عروسی تنها بخشی است که تا مدت ها حرف و حدیث به دنبال خواهد داشت. یک تالار خوب غذاهای با کیفیت، پرسنل با تجربه و مسلط به امر پذیرایی و مواد اولیه خوب و با کیفیتی در اختیار شما قرار میدهد.

تالار خوب غرب تهران

اتاق عقد مجلل و به روز

اگر قصد دارید مراسم عقد خود را در تالار برگزار کنید و یا اینکه قبل از مراسم عروسی میخواهید اتاق عقد داشته باشید حتما در نظر بگیرید که یک اتاق عقد شیک و با امکانات مد روز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

محیط امن، آرام با دسترسی راحت

از دیگر فاکتورهای یک تالار خوب این است که محیط امن و آرامی داشته باشد، از طرفی داشتن دسترسی آسان به تالار به شما و میهمانان اجازه میدهد تا وقت بیشتری در کنار هم باشید، از ترافیک و شلوغی و تنش های عصبی ایجاد شده از شلوغی در امان باشید.

داشتن پارکینگ اختصاصی

اگر قرار است از بین  باغ تالارها و یا تالارهای مجلل داخل شهر انتخاب کنید این مسئله را در نظر بگیرید که پارکینگ اختصاصی به اندازه میهمانان شما داشته باشد. معمولا در محیط های شهری اگر تالار فاقد پارکینگ باشد شرایط برای میهمانان بسیار سخت خواهد بود.

سرویس بهداشتی

داشتن یک سرویس بهداشتی تمیز و ضدعفونی شده با ظاهری تمیز و شیک بسیار مهم است. اگر تمام فاکتورهای یک تالار خوب را از نظر بگذرانید باید گفت داشتن سرویس بهداشتی تمیز و مرتب هم میتواند در زمره مهمترین ها باشد.

میز شام مهمترین حسن تالار خوب غرب تهران

از آنجایی که عروس و داماد مرکز توجه هستند و میز شام یکی از مراسمی است که از آن عکس و فیلم های زیادی ثبت میشود بهتر است تالاری را انتخاب کنید که دارای یک میز شام تشریفاتی و لاکچری برای عروس و داماد باشد. داشتن تزئینات خلاقانه، گل آرایی، تزئین میز و تزئین غذا از جمله مسائلی است که به اهمیت این فاکتور مهم در انتخاب تالار خوب می افزاید.

تالار مجلل قصر آریو واقع در شهرک غرب تهران بدون شک بهترین انتخاب شما از میان تالارهای خوب غرب تهران است، مجموعه قصر آریو شهرک غرب با پرسنل متخصص و با تجربه ، پذیرایی لاکچری و بدون نقص، محیطی شیک و جذاب و دسترسی آسان در خدمت زوج های جوان تهرانی است. برای دریافت راهنمایی های بیشتر با کارشناسان ما در این زمینه مشورت کنید.

3 thoughts on “تالار مجلل قصر آریو

  1. الهام گفت:

    سلام
    تلار قصر آریو خیلی عالیه واقعا مراسم رو به خوبی برگزار میکنن

  2. شاهین گفت:

    سلام
    خیلی خوبه

  3. آسمان گفت:

    سلام و دورود
    ممنون با بات زحماتتون
    good

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.